4.6.2024

Uudet tuotteet kutsuvat kokoustamaan ja tekemään etätöitä Kaustisella viulunsoiton tahtiin

Hotelli Kaustinen tarjoaa yhdessä paikallisten yhdistystoimijoiden kanssa ohjelmallista palvelua, joka tuo yhteen työn ja kulttuurin ainutlaatuisella tavalla. Kokous- ja etätyölomapaketit on suunniteltu tukemaan paikallista aineetonta kulttuuriperintöä ja ne on luotu yhteistyössä Kaustisen Kehitys Oy:n, Kaustisen seutukunnan matkailuhankkeiden ja alueen kaustislaista viulunsoittoperinnettä vaalivien yhdistysten ja toimijoiden kanssa.

Kokouspaketit on suunniteltu viidestä jopa 150 hengen ryhmille ja etätyöloma puolestaan soveltuu myös yksittäisille vierailijoille. Paketit tarjoavat vierailijoille läheltä ja kaukaa mahdollisuuden nauttia kaustislaisesta viulunsoitosta kokousmatkan tai etätyöloman yhteydessä. Paketit on suunniteltu siten, että jokaisen myynnin tulosta osa menee paikallisen aineettoman kulttuuriperinnön suojeluun. Samalla ne ovat myös osa laajempaa pyrkimystä kestävän matkailun edistämiseen. Tuotteiden kehitys jatkuu palautteen pohjalta, ja tulevaisuudessa on suunnitelmissa laajentaa pakettien tarjontaa ja myyntikanavia.

Paketteihin voi tutustua verkkosivustolla travelkaustinen.fi. Yhteisellä tuotteiden suunnittelulla Hotelli Kaustinen, Kaustisen seutukunta ja alueen yhdistykset pyrkivät kannattamaan kestävää matkailua ja avaamaan vierailijoille mahdollisuuksia kaustislaisen viulunsoiton tukemiseen ja tunnetuksi tekemiseen.

Hotelli Kaustinen
    Terhi Väkeväinen