• Kiertotalous
  • Tarjouspyynnöt
8.3.2023

Kiertoon! ja Kierthon 2.0 -hankkeet pyytävät tarjouksia viestinnällisen kokonaisuuden luomiseen

Kaustisen seutukunnan KIERTOON! ja KIERTH2ON 2.0 -hankkeet pyytävät tarjouksia hankkeiden yhteiseen viestinnälliseen pakettiin.

Hankinnan tarkoituksena on toteuttaa kahden hankkeen yhteinen viestinnällinen paketti, ns. biokaasuopas, joka kokoaa yhteen kummankin hankkeen saavutettuja tuloksia ja selvityksiä. Viestintäpaketti on samalla myös jatkumoa Kaustisen seutukunnan biokiertotalousohjelmalle ja sen tavoitteille.

Biokaasuoppaan tavoitteena on tuottaa selkeä ja yhtenäinen kokonaisuus, josta tieto, erityisesti selvitysten johtopäätökset, on saatavissa ja löydettävissä helposti. Opas antaa yleistä tietoa biokaasutuotannosta, kokoaa kummankin hankkeiden tehtyjen selvitysten johtopäätökset ja tulokset, ja tuo ne yhteen yhtenäiseksi kokonaisuudeksi muodostaen Kaustisen seutukunnalle biokaasutuotannon tiekartan. Oppaan on tarkoitus auttaa Kaustisen seutukunnan alueen biokaasusta kiinnostuneita toimijoita biokaasuasian edistämisessä ja ymmärtämisessä.

Tarjouspyyntö löytyy kokonaisuudessaan täältä.

Pyydämme toimittamaan tarjoukset maanantaihin 27.03.2023 klo 14.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet Sähköpostiviestin otsikkoon teksti: ”Kiertoon! ja Kierthon 2.0 viestinnällinen yhteishankinta”.

Lisätietoja hankinnasta antaa Kierthon 2.0 -hankkeen projektipäällikkö Salla Siivonen, Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet.