• Kiertotalous
  • Tarjouspyynnöt
29.8.2023

Tarjouspyyntö: aurinkoenergian toteutettavuusselvitykset

Pyydämme tarjouksia aurinkoenergiahankkeiden edistämiseksi Kaustisen seutukunnan alueella. Hankinnan kohteena on toteuttaa muutamalle maa-alueelle karkean tason toteutettavuusselvitys. Hanke on tavoittanut tähän mennessä maanomistajia, joilla on yhdessä yli 1200 hehtaaria maa-alueita, joiden he toivovat soveltuvan aurinkoenergian tuottamiseen. Yksittäiset alueet vaihtelevat 1 hehtaarista 200 hehtaariin. Toteutettavuusselvityksen tavoitteena on oppia erityyppisistä maa-alueista ja niiden soveltuvuudesta aurinkoenergiarakentamiseen. Selvityksessä kertynyttä oppia hyödynnetään tietopaketissa, joka valmistetaan hankkeen tuotoksena.

Tarkemmat tiedot löytyvät tarjouspyynnöstä

Tarjoukset on jätettävä viimeistään perjantaina 8.9.2023 klo 14 mennessä osoitteeseen Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet

Lisätietoja voi kysyä Tomas Luomalta keskiviikkoon 6.9.2023 klo 14 mennessä ja kysymykset ja vastaukset julkaistaan Kase Solar Pool -hankkeen nettisivulla sitä mukaa, kun niitä tulee. Lähetä kysymys osoitteeseen Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet