Halsua Kaustinen Lestijärvi Toholampi Veteli

Ilmainen valmennus työsuojelusta, työturvallisuusjohtamisesta ja turvallisuuskulttuurista

Yrityksille

Kaustisen seutukunnan Suurhanketoimisto tarjoaa alueen yrityksille työturvallisuutta koskevan valmennuksen. Kolmiosainen Työturvallisuuden johtaminen -valmennus järjestetään touko-kesäkuussa etäyhteyksien välityksellä.

KASE Kasvuohjelman projektipäällikkö Timo Pärkkä kertoo, että työturvallisuus on ajankohtainen juuri nyt, sillä alueellamme on alkamassa useampia merkittäviä rakennushankkeita.

- Yritysten on täytettävä tiukat turvallisuusstandardit ollakseen mukana suurten rakennushankkeiden verkostossa. Nyt järjestettävä valmennus tarjoaa hyvät lähtökohdat työturvallisuusasioiden parantamiseen, Pärkkä kertoo.

Valmennuksissa käsitellään mm. työsuojelun vastuuta, yhteisen työmaan ja yhteisen rakennustyömaan vaatimuksia, ja työsuojelun yhteistoiminnan järjestämistä. Toisen osan  aiheena on turvallisuusjohtaminen, jossa käsitellään työturvallisuusjohtamisjärjestelmää,  riskien hallintaa, sekä tapaturmien ja havaintojen kirjaamista.  Lopuksi käsitellään turvallisuuskulttuurin kehittymistä, johon kuuluu ennakointi, mittaaminen ja raportointi.

Valmennussarja järjestetään yhteistyössä SK Protect Oy:n kanssa kolmena peräkkäisenä keskiviikkona 26.5. klo 16.30 alkaen. Asiantuntijana valmennuksissa toimii turvallisuus- ja laatuasiantuntija Reetta Olkinuora.

Ilmoittaudu Työturvallisuuden johtaminen -valmennukseen täällä!

Halsua Kaustinen Lestijärvi Toholampi Veteli