• Tietoliikenneyhteydet
21.6.2023

Tarjouspyyntö KASE Smart Countryside – Kuitua kylille hankkeessa tehtävään valokuituyhteyksien esittelyvideoon

Kaustisen seutukunnan Kuitua kylille -hankkeen tavoitteena on koota kattava tieto alueen tietoliikenneyhteyksien laajentamistarpeista ja valokuituyhteyksistä kiinnostuneista asukkaista ja yrityksistä. Hankkeessa luodaan selvitysten perusteella toteuttamissuunnitelma valokuituyhteyksien laajentamiseen. Kuitua kylille -hankkeen tavoitteena on myös lisätä alueella tietoa valokuituyhteyksien eduista ja mahdollisuuksista. Tiedottamisen tueksi toteutetaan video, jossa alueen asukkaat kertovat omista kokemuksistaan valokuituyhteyden käyttäjinä.

Kaustisen seutukunnan Kuitua kylille -hanke pyytää nyt tarjouksia valokuidusta ja sen käyttäjäkokemuksista markkinoivan videon toteuttamiseen. Valmistuvaa videota on tarkoitus käyttää ainakin Kaustisen seudun sosiaalisen median kanavissa ja valokuitua markkinoivissa tapahtumissa hankealueella.

Pyydämme toimittamaan tarjouksen 10.7.2023 klo 12.00 mennessä osoitteeseen Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet Sähköpostiviestin otsikkoon teksti: ”Kuitua kylille -video”

Lisätietoja hankittavan palvelun sisällöstä antaa sähköpostitse projektipäällikkö Santtu Lehto, Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet. Kysymykset tulee esittää 27.6.2023 kello 15.00 mennessä. Kysymykset ja vastaukset julkaistaan Kuitua kylille -hankkeen nettisivuilla 28.6.2023.

Lisätietoja hankkeesta www.kuituakylille.fi

Tarjouspyyntö kokonaisuudessaan täällä: Tarjouspyyntö valokuituvideosta