• Kiertotalous
  • Tarjouspyynnöt
17.2.2023

Biletti-hanke pyytää tarjouksia biokaasun toimintamallien skenaarioista

Kase BILETTI-hanke pyytää tarjouksia biokaasutuotannon verkostomaisen toteutuksen toimintamallin luomisesta

Kase BILETTI -hankkeen ideana on tukea biokaasutuotannon kehittämissuunnitelman täytäntöönpanoa - pilottialueena Kaustisen seutukunta. Ideana on luoda toimintamalli ja sitä tukevat tukitoiminnot, jotta hankealueella ja hankkeen kokemusten perusteella koko Keski-Pohjanmaalla voidaan toteuttaa maatilakokoluokkaa isompia investointikelpoisia ja liiketoiminnallisesti kannattavia biokaasulaitoksia.

Tämän hankinnan tarkoituksena on löytää tähän asti tehdyistä seutukunnan selvityksistä 2-3 aihiota, joista laaditaan tarkemmat toimintamalliskenaariot laitokseen liittyvästä ekosysteemistä. Skenaarioiden vahvuudet ja heikkoudet arvioidaan ja laaditaan tiekartta jatkotoiminnalle.

Tarjouspyyntö löytyy kokonaisuudessaan täältä

Pyydämme toimittamaan tarjouksen 3.3.2023 klo 14.00 mennessä osoitteeseen . Sähköpostiviestin otsikkoon teksti: ”BILETTI, työpaketti 2, skenaariot”.

Lisätietoja hankinnasta antaa projektipäällikkö Tomas Luoma, .