• Yleinen
4.9.2020

Haussa Työllisyyskoordinaattori (hakuaika umpeutunut)

Kaustisen seutukunnan tehtäviä ovat aluekehittäminen, elinkeinoelämän kehittäminen, kuntien yhteistoiminnan edistäminen ja seudun edunvalvonta viiden kunnan alueella (Halsua, Kaustinen, Lestijärvi, Toholampi ja Veteli). Seutuorganisaatiossa työskentelee tällä hetkellä 15 henkilöä. Lisätietoa www.kaustisenseutu.fi

Hallitus täydensi 27.8.2020 esitystään työllisyyden edistämisen kuntakokeilusta, joka kestää 30.6.2023 saakka. Kokeiluun esitetään hyväksyttäväksi Kannus, Perho, Kaustinen, Veteli, Halsua, Toholampi ja Lestijärvi osaksi Kokkolan jo vahvistettua kokeilua. Kunnille siirtyy kokeilulaissa määritettyjä TE-toimiston tällä hetkellä suorittamia tehtäviä. Lisätietoa kokeilusta: tem.fi/tyollisyyskokeilut.

Kaustisen seutukunta valmistelee kokeilun käynnistämisen toimialueellaan.

TYÖLLISYYSKOORDINAATTORI

Työllisyyskoordinaattorin tehtävänä on toimia kokeilussa seutukunnan kunnilta edellytettävän valmistelun vastuuhenkilönä. Työllisyyskoordinaattori valmistelee kokeilua seudun kuntien näkökulmasta ja seudun tarpeista lähtien osaksi maakunnallista toimintamallia. Työnkuvaan kuuluu kokeilun palvelujen järjestämiseen, toimintamallien luomiseen, organisointiin ja hallinnollisiin päätöksiin liittyvät valmistelutehtävät. Koordinaattori on tiiviissä vuorovaikutuksessa kuntien ja muun valmisteluverkoston kanssa. Työssä on eduksi kuntien hallintoon ja toimintaan sekä työllisyyden hoitoon liittyvä osaaminen. Työllisyyskoordinaattori toimii Kaustisen seutukunnan johtoryhmän ja kehittämisjohtajan ohjauksessa.

Odotamme valittavalta henkilöltä soveltuvaa korkeakoulutusta, julkisen hallinnon kokemusta sekä järjestelmällistä työotetta. Arvostamme aikaisempaa kokemusta työvoimahallinnosta ja julkiseen hallintoon liittyvistä tehtävistä. Tehtävässä on tärkeää omata hyvät viestinnälliset taidot. Työn hoitaminen edellyttää ajokorttia ja auton käyttömahdollisuutta.

Tehtävä on määräaikainen kestäen 31.3.2021 saakka. Tehtävään valitulla henkilöllä on mahdollisuus hakeutua kokeilua toteuttaviin tehtäviin, jolloin työsuhde jatkuisi kokeilun ajan. Työllisyyskoordinaattorin toivotaan aloittavan työssään mahdollisimman pian. Tehtävä on kokoaikainen. Työsuhteen ehdot ovat KVTES:in mukaiset. Työpisteen sijainti on sovittavissa seutukunnan toiminta-alueen eri kuntiin. Hakija voi esittää palkkatoivomuksensa.

Hae paikkaa lähettämällä hakemus ja cv sähköpostilla 20.9.2020 mennessä osoitteeseen: Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet. Viestin otsikkokenttään ”Työllisyyskoordinaattori”

Lisätiedot: