2.6.2020

Haussa projektipäällikkö KASE Smart Countryside -hankkeelle

Kaustisen seutu on elinvoimaista ja vahvan yrittäjyyden maaseutua. Seudun pienet ja keskisuuret yritykset ovat menestyviä ja kasvavia. Seudulla on käynnistymässä suurhankkeita liittyen tuulivoimaan ja kaivostoimintaan. Kaustisen seutukunnan tehtäviä ovat aluekehittäminen, elinkeinoelämän kehittäminen, kuntien yhteistoiminnan edistäminen ja seudun edunvalvonta viiden kunnan alueella (Halsua, Kaustinen, Lestijärvi, Toholampi ja Veteli). Seutuorganisaatiossa työskentelee tällä hetkellä 12 henkilöä.

Oletko kiinnostunut digitalisaation hyödyntämisestä julkisten palvelujen kehittämisessä? Meillä on haussa

PROJEKTIPÄÄLLIKKÖ

KASE Smart Countryside -hankkeelle

Projektipäällikkö on keskeisessä roolissa Kaustisen seudun digipalveluiden tulevaisuuden muotoilussa. Hankkeessa luodaan seudulle yhtenäinen digistrategia. Hankkeessa kehitetään kuntien välistä yhteistyötä luomalla yhtenäisiä digitalisaatioon pohjautuvia toimintamalleja ja prosesseja sekä luodaan alueellinen sähköinen asiointialusta. Hanketta toteutetaan yhteistyössä seudun kuntien kanssa. Hankkeen rahoittavat Valtiovarainministeriö ja seudun kunnat. Hankkeen toteutusaika päättyy 30.11.2021.

Projektipäällikkö vastaa kokonaisuudessaan hankkeen toteutuksesta ja hallinnosta. Hankkeen toteutuksen apuna toimii hankeassistentti sekä seutukunnan muuta henkilöstöä. Lisäksi tukenasi toimii hankkeen valmistelusta ja käynnistämisestä vastannut projektitiimi. Tarvittavaa erikoisosaamista on mahdollista hankkia ulkopuolisilta asiantuntijoilta.

Odotamme valittavalta henkilöltä ICT-alaan liittyvää tai muuta soveltuvaa korkeakoulutusta ja työkokemusta julkisen sektorin ICT-kehittämishankkeiden toteutuksesta. Odotamme myös hyviä valmiuksia sekä muutosprosessien läpiviemiseen että aktiiviseen verkostoitumiseen ja vuorovaikutukseen kuntien ja valtionhallinnon kanssa. Arvostamme kuntahallinnon sekä kuntien ja valtion yhteistoimintaverkostojen tuntemusta. Tehtävässä on tärkeää oma-aloitteinen työnote ja aktiivinen yhteistyö. Sujuvan suomen kielen lisäksi englannin kielen taito on eduksi.

Työssä tarvitaan O365-ympäristön sujuvaa käyttöosaamista. Työ edellyttää myös ajokorttia ja auton käyttömahdollisuutta. Tehtävä on määräaikainen kestäen hankkeen loppuun ja siinä on 6:n kk:n koeaika. Projektipäällikön toivotaan aloittavan työssään mahdollisimman pian. Tehtävä on kokoaikainen, mutta tarvittaessa työtä voidaan muuttaa osa-aikaiseksi. Työsuhteen ehdot ovat KVTES:in mukaiset. Työpisteen sijainti on sovittavissa seutukunnan toiminta-alueen eri kuntiin. Hakija voi esittää palkkatoivomuksensa.

Hae paikkaa lähettämällä hakemus ja cv sähköpostilla 22.6.2020 mennessä osoitteeseen: kirjaamo(at)kaustisenseutukunta.fi. Viestin otsikkokenttään ”Projektipäällikkö KASE SMART COUNTRYSIDE”

Lisätiedot:
Petri Jylhä, kehittämisjohtaja, petri.jylha(at)kaustisenseutukunta.fi, p. 050 551 3030
Minna Kauppinen, kehittämispäällikkö, minna.kauppinen(at)kaustisenseutukunta.fi, p. 050 500 2102