19.5.2022

Etsimme yrityskehittäjää KASE Yrityspalveluun

Kaustisen seutu on elinvoimaista ja vahvan yrittäjyyden maaseutua. Seudun pienet ja keskisuuret yritykset ovat menestyviä ja kasvavia. Seudulla on käynnistymässä yhteisarvoltaan n. 1,5 mrd:n euron arvosta suurhankkeita tuulivoimaan ja kaivostoimintaan. Kaustisen seutukunnan tehtäviä ovat aluekehittäminen, elinkeinoelämän kehittäminen, kuntien yhteistoiminnan edistäminen ja seudun edunvalvonta viiden kunnan alueella (Halsua, Kaustinen, Lestijärvi, Toholampi ja Veteli). Seutukunnan työtä ohjaa Kaustisen seudun elinvoimaohjelma. Seutuorganisaatioon kuuluva KASE Yrityspalvelu tarjoaa palveluja yrittäjille, pk-yrityksille ja yrittäjiksi aikoville. Seutuorganisaatiossa työskentelee tällä hetkellä 22 henkilöä. Lisätietoa www.kaustisenseutu.fi

Vahvistamme seudullista yrityspalvelua ja etsimme KASE Yrityspalveluun

YRITYSKEHITTÄJÄÄ

Haemme joukkoomme seutumme kehittämisestä innostunutta yrityskehittäjää vakituiseen työsuhteeseen.

Yrityskehittäjän tehtävänä on laaja-alainen seudun elinkeinoelämän kehittäminen. Tehtävät suuntautuvat pääosin yritysten välisen yhteistoiminnan ja verkostoitumisen sekä alueen toimialojen kehittämiseen. Tehtäviin sisältyy mm.:

• Yritysten välisen yhteistyön ja toimialojen kehittäminen

• Yritysryhmien ja –verkostojen kehittäminen sekä ao. hankkeiden valmistelu ja toteuttaminen

• Sijoittumispalvelut ja aluemarkkinointi: alueelle sijoittuvien yritysten hankinta ja avustaminen sekä alueen markkinointi elinkeinoelämälle

• Suurhanketoimiston palvelujen kehittäminen ja tuottaminen

Lisäksi tehtävät voivat sisältää yrityskohtaista ohjausta ja neuvontaa, yrityskehittämistä sekä erilaisten hankkeiden suunnittelua ja niissä työskentelyä tarpeen ja osaamisesi mukaan. Yrityskehittäjän työtehtävät sovitetaan täydentämään yrityspalvelun nykyisen henkilöstön työtehtäviä. Työssäsi hyödynnät laajaa asiantuntija- ja toimijaverkostoa.

Tehtävässä tarvitaan koulutuksen ja kokemuksen kautta hankittua liiketoimintaosaamista, yrityspalvelutoimijoiden tuntemusta sekä valmiuksia yritysten yhteistyön ja yritysverkostojen kehittämiseen. Arvostamme aikaisempaa työkokemusta omasta yritystoiminnasta, pk-yritysten johtamistehtävistä, yritysverkostojen ja toimialojen kehittämisestä sekä yritysten kehittämis- ja palvelutehtävistä. Tehtävässä on eduksi englannin kielen suullinen ja kirjallinen sujuva hallinta, laaja-alainen, kokemukseen perustuva elinkeinojen kehittämisen näkemys julkisen sektorin näkökulmasta. Tehtävässä tarvitaan hyviä yhteistyö- ja viestintätaitoja sekä soveltuvaa digiosaamista. Edellytämme hakijalta soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä oman auton käyttömahdollisuutta.

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan. Työalueena ovat Kaustisen seutukunnan jäsenkunnat. Työpisteen sijainti on sovittavissa seutukunnan toiminta-alueen eri kuntiin. Hakija voi esittää palkkatoivomuksensa. Tehtävä on kokoaikainen. Työsuhteen ehdot ovat KVTES:in mukaiset.

Vapaamuotoiset hakemukset ja ansioluettelo sähköpostitse 8.6.2022 mennessä osoitteeseen: Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet

Lisätietoja Kaustisen seutukunnan toiminnasta ja KASE Yrityspalvelusta www.kaustisenseutu.fi.

Tervetuloa mukaan iloiseen ja kannustavaan tiimiimme!