26.2.2021

Avoinna hallintopäällikön virka

Lestijärven kunnan Kaustisen seutukunta -organisaatiossa on avoinna hallintopäällikön virka. Kaustisen seutukunta on Halsuan, Kaustisen, Lestijärven, Toholammin ja Vetelin kuntien yhteinen kehittämisorganisaatio, joka toimii laajasti aluekehittämisen, yrityspalveluiden ja kuntien yhteistoiminnan tehtävissä.

Hallintopäällikön tehtävänkuva:

Hallintopäällikkö hoitaa laaja-alaisesti seutukuntaorganisaation johdon tukitehtäviä, johon sisältyy yleishallinnon, taloushallinnon ja henkilöstöhallinnon valmistelu-, johto-, kehittämis- ja toimeenpanotehtäviä sekä koordinoivaa valmistelua seutukunnan eri toimintojen ja tehtävien kesken. Lisäksi hallintopäällikkö osallistuu hankkeiden suunnitteluun ja muihin kehittämistehtäviin sekä tarvittaessa hankkeiden toteutukseen. Hallintopäällikkö toimii Kaustisen seutukunnan hallinnoiman Keski-Pohjanmaan tilastoyhteistyön koordinaattorina. Hallintopäällikön tehtäviin kuuluu myös kehittämisjohtajan sijaisena toimiminen.

Kelpoisuus:
Kelpoisuusvaatimuksena soveltuva ylempi korkeakoulututkinto ja vähintään viiden vuoden kunnallinen työkokemus hallinto- ja/tai kehittämistehtävistä. Edellytyksenä hyvä perehtyneisyys kunnallishallintoon ja kuntatalouteen, EU-rahoitusohjelmiin sekä aluekehitystilastoihin ja niiden analysointiin.

Arvostamme yhteistyötaitoja, kykyä hallita laajoja kokonaisuuksia ja hyödyntää sujuvasti tietotekniikkaa. Tehtävän hoitamisessa on tärkeää omata valmiudet uusien asioiden omaksumiseen ja kyky itsenäiseen työskentelyyn. Työ vaatii aktiivista liikkumista Keski-Pohjanmaan alueella ja seudun jäsenkunnissa, joten ajokortti ja auton käyttömahdollisuus ovat välttämättömiä. Alueen kuntien ja toimijoiden tuntemus katsotaan eduksi.

Viran palkkaus ja ehdot ovat KVTES:in mukaiset. Työpisteen sijainti on sovittavissa seudun eri kuntiin. Hakija voi esittää palkkatoivomuksensa.

Hakemukset ja CV:t sähköpostilla osoitteeseen Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet perjantaihin 12.3.2021 mennessä. Viestin otsikkokenttään ”hallintopäällikkö”. Haastatteluun kutsuttavalta tarkistamme alkuperäiset tai oikeaksi todistetut jäljennökset tutkinto- ja työtodistuksista.

Lisätiedot: