• Tarjouspyynnöt
15.12.2021

Tarjouspyyntö: SHT Palveluportaali - Kase Kasvuohjelma

“KASE Kasvuohjelma – yritysverkostojen ja -palveluiden kehittäminen” -hankkeessa on hankesuunnitelman mukaisesti luotu Kaustisen seutukunnan www-sivulle Suurhanketoimisto (SHT). Suurhanketoimisto ei ole fyysinen toimistorakennus, vaan pitkälti digitaalisia ratkaisuja hyödyntävä palvelukokonaisuus. Tämän palvelukokonaisuuden kautta löytyy koostettuna palveluita Suurhanketoimiston kohderyhmille.

Suurhanketoimistoa kehitetään edelleen ja tämän tarjouspyynnön/hankinnan tarkoituksena on luoda yrityksille ja muille sidosryhmille palvelu, jossa he voivat verkostoitua, ilmoittaa palveluistaan sekä tarjouspyynnöistään. Palvelun keskeisiä ominaisuuksia ovat:

• Hakutoiminto palvelun sisällöistä
  • Palveluosio, joka sisältää kirjautuneiden yritysten tarjoamat palvelut
  • Tarjouspyyntöosio, joka sisältää kirjautuneiden yritysten ilmoittamia tarjouspyyntöjä
  • Erilaiset notifikaatiot ja raportit, joiden avulla kirjautunut yritys voi seurata itselleen mielenkiintoisten sisältöjen päivittymistä

Tarjoaminen

Tarjoukset pyydetään jättämään sähköpostitse osoitteeseen Salli JavaScriptin suoritus selaimesi asetuksista nähdäksesi sähköpostiosoitteet 10.1.2022 klo 14 mennessä. Tarjoamista varten tarjoajan on hyödynnettävä seuraavia:

1. Tarjouspyyntö
  2. Vaatimusmäärittely