• Asukkaille
26.11.2021

Taas ratkotaan joulumysteereitä

Viime vuonna ensimmäistä kertaa toteutettu joulumysteerikampanja on käynnistynyt jälleen. Joulumysteerit ovat Kaustisen seutukunnan ja Centria-ammattikorkeakoulun liikenneaiheisten hankkeiden yhteistyötempaus.

- Tänä vuonna mysteerejä on vähemmän, mutta ne ovat vaikeampia. Joka adventtina julkaistaan uusi mysteeri, kertoo Likiruoka-hankkeen projektipäällikkö Leena Toivanen Centrialta.

- Koska nämä ovat vaikeampia, maineen ja kunnian määrä on tietenkin isompi. On entistä hienompaa olla mysteerin nopein ratkaisija. Maineen ja kunnian lisäksi on toki myös lahjakortteja tarjolla. Lahjakortit ovat lähituotteisiin liittyviä, jatkaa projektipäällikkö Tomas Luoma Kaustisen seutukunnan Kyytiin2 -hankkeesta.

Mysteerien ratkaisuun voi osallistua seuraamalla Kyytiin2 ja Likiruoka -hankkeiden erilaisia verkkosisältöjä ja sosiaalista mediaa. Ratkaisun lopputuloksena on linkki lomakkeelle, johon voi jättää yhteystietonsa. Lisäksi lomakkeella on vielä yksi teemaan liittyvä kysymys, johon pitää löytää oikea vastaus. Nopein oikean vastauksen löytänyt saa lahjakortin.

Vaste ja Kyytiin2 toivottavat kaikki ikään katsomatta tervetulleiksi ratkomaan jouluisia mysteereitä ja voittamaan lahjakortteja paikallisilta yrittäjiltä.